Blingblings utmaning..

Okej, jag har lovat att göra den här utmaningen och ska väl göra det då..så nu blir jag väl sittandes i en timme framför en tom inläggs-ruta...igen..

Enklar regler: Skriv ett blogginlägg som innehåller 8 fakta eller vanor om dig själv..

1. Jag blir pigg av alkohol..det måste vara så, annars är det svårt att förklara att jag alltid är kvar till sist..

2. Jag orkar sällan argumentera mot såna som har motsatta (fel) åsikter än mig. Jag tystnar hellre och låter dem i sin enfald tro att de har rätt..

3. I min ungdom, 17-årsåldern, drack jag nästan jämt whisky när jag skulle ut...allt för att slippa köpa groggvirke..

4. Jag blir förälskad nästan varje dag. Det kan vara en doft, en dialekt (ååh...stockholmska..), ett ögonkast..nästan vad som helst..förälskad blir jag iaf..

5. Jag har inrett min lägenhet som ett pojkrum och jag älskar det..

6. Jag är egentligen pedant, men min mer bekväma sida gör att jag inte städar så ofta som jag vill..det är dock alltid hygglig ordning hemma hos mig.

7. Jag har sagt nej bara en gång i mitt liv. Antingen har jag dålig smak, bara träffat vackra tjejer eller så är jag en slampa.

8. Jag kommer garanterat komma på 100 andra, roligare saker att skriva än det jag presterat i det här inlägget, men just nu är det totalt stillestånd i hjärnan..

Sen ska man utmana 8 andra också, men jag känner mig lite rebellisk och skippar det..

Kommentarer
Postat av: Misss Upsey Daisy

Förälskad varje dag! Vilken underbar egenskap.

2007-10-22 @ 10:32:42
Postat av: Jerk

Vet inte jag..det blir ju sällan den här djupa kärleken istället..och de flesta har jag glömt dagen efter :)

Postat av: Blingbling

Äntligen! Jag ger dig MVG. Jag känner igen mig i 1, 2 och 6. Det hade kunnat vara jag.

2007-10-22 @ 16:29:02
Postat av: Jerk

Tja, vi bor ju på samma ställe..kanske är något med luften :)

2007-10-22 @ 18:01:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: S

6an skulle kunna vara jag.

2an däremot... hahaha.

2007-10-22 @ 22:09:35
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se
Postat av: Jerk

Näe..2:an är inte direkt dig va? ;)

2007-10-22 @ 22:12:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback