Bowling for Malung...

Jag har tydligen fler läsare de dagar jag inte skriver inlägg än de dagar jag skriver inlägg..vore jag mer mottaglig för kritik skulle jag ta det som att ingen är intresserad av en 32-årings patetiska singelliv....nu ignorerar jag det och fortsätter orera om ointressanta saker som händer i livet...

I morse var det en ganska bra morgon..bortsett från att jag fick skjutsa lillebror till jobbet...gårdagen var betydligt tyngre..av någon anledning tyckte jag att det var en bra idé att ta med mig datorn upp till skogen nu igen...suck tungt att bära..när jag kom till jobbet öppnade jag med att sprida mynt över halva kontoret..suck suck..sen tog jag itu med arbetsuppgifterna...trippelsuck...

Ringde lillebror när jag satt på tåget hem igår.."Nej, är det uppehåll så går jag gärna från stationen"...vem sa det? Det lät som om det kom ur min mun, men kan det verkligen stämma?? Fan också..det var jag...jaha..får kliva av vid folkhögskolan då...kommer ur rälsbussen..fan (igen), det duggar..kul att traska riksvägen hem nu...sen för trött för att plocka upp datorn...

Idag har jag lunchat med Mange, träffat på Spjuthkölla...hon ska visst flytta till sthlm nu...fler Malungsbor i storstan...snart har vi tagit över...och jag tycker fortfarande att min idé om att vi skulle köpa ett helt hus med lägenheter och bara tillåta fd Malungsbor att bo där är lysande..

Nu ska jag byta däck på lillebrors bil..han har planerat det bra den jäveln...nej, du vet jag jobbar till 18..du får byta *muttermutter*...nåväl...

Förresten om ägaren till byns bowlinghall ringer och undrar om man kommer dit...då måste man väl nästan åka dit och förnedra sig?

Kommentarer
Postat av: Glimra

Ha ha ha, "Nej, är det uppehåll så går jag gärna från stationen" känns som en klart seriös kommentar! Mkt hurtfriskt och nästan lite obehagligt... ;)

Postat av: beerbelly

Hehe jobbigt det är när man säger sånt där. Javisst kan jag göra det... va fan hände :(. Hoppas det gick bra.

2007-10-13 @ 15:56:34
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Det känns som att ett grattis på födelsedagen är på sin plats här någonstans.

Så Ha Den Äran.

2007-10-14 @ 15:58:38
URL: http://inteforintett.blogspot.com
Postat av: Kocken

Du har fått en passivitetsvarning

2007-10-14 @ 19:36:02
Postat av: Blue

kommer en till passivitetsvarning här och nu....

2007-10-15 @ 23:12:28
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Glimra: väldigt obehagligt faktiskt :)
Beerbelly: jodå..fast det var värre ikväll..
Nat: Det tycker jag :)..tack så mycket..
Kocken: har varit inne en vända nu..
Blue: Kocken talar om xpert eleven..att bloggen gått på sparlåga beror på att jag varit ute i skogen och lekt man..nu är jag tillbaks igen..så det kommer väl något nytt inlägg snart..

2007-10-16 @ 00:22:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback