Finns fortfarande pengar på kontot..måste spendera..

Efter två nyktra helger börjar kroppen krångla..ont i njurarna..känner mig lite hängig..nästan som om jag var på väg att bli förkyld (påminn mig om att aldrig mer klippa kort i slutet av oktober, det är uppenbart därför..den tidigare skyddande pälsmössan är borta..)...det här måste botas..så ikväll blir det hejdå/välkommen-middag för 1 Schweiziska och 1 tyska...ett par öl på Gallways..mer öl och mat på Mongolian Barbecue och sen, antagligen, en alldeles för sen hemgång eftersom vi har avdelningsmöte halv nio imorgon bitti..

Hursomhaver...Jerker ska få lite alkohol i sig ikväll..det var ett tag sedan nu och jag har faktiskt inte saknat det, men njurarna verkar längta efter att få något att bita i..levern har laddat med situps...enda missen är väl att det finns risk för att snusen tar slut under kvällen...

Fast först jobb i 4 timmar till...lyckligtvis kan ingen tvinga mina tankar att hålla sig här..jag väljer att låta dem vandra iväg en vända..iväg till en bar där en kall öl hälls upp...låter jag dem vandra nog länge blir det säkert en sexfantasi av det hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback