funker, funker ikke, funker, funker ikke...

Depressionen kom på besök igen..det var dags att fixa räkningarna när jag kom hem..efter att ha räknat ihop allt och se vad som blev över var depressionen återigen borta..för en gång skull behöver jag inte samla tomburkar dagen efter löning...

Depressionen kan också ha försvunnit eftersom den sötaste lilla bajaren dyker upp i sthlm imorgon...dotra gör entre i mitt liv igen för en helg..ska bli så underbart..första stoppet blir Bajen-shopen..sen hockey på fredagen och fotboll på söndagen..lite tomt med Bajen-relaterat på lördagen, men sport blir det iaf..hon får följa med och se på när hennes pappa förnedrar sig med innefotboll i korpens regi...

Kan iofs bli hockey eller damhandboll på söndag också..om dotra har lust..

Det är skönt när man märker att uppfostran har gått så bra..

Kommentarer
Postat av: glimra

Jäklar slapp du tomburkarna... Ser dåligt ut för min del...

Postat av: Jerk

ja,jo..tror det..men jag och dotra var till Bajen-shopen i eftermiddags..så hon fick en ny halsduk och en ny mössa..sen köpte jag ett par skor till mig..så det lär väl sluta med att jag måste leta tomburkar efter helgen ändå..

2007-10-26 @ 23:44:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback