Gärdsgårdsserien here I come..

Jag ar åkt ur division 1 i vetgirigt.nu-ligan...det är rent bedrövligt och all (den lilla som fanns) arbetslust jag hade är som bortblåst..det är så jävla dåligt...

Och varför hände det? Är Jerk så jävla dålig på sport??
- Nej, det förbannade spamfiltret på jobbet fick helt plötsligt för sig att utskicken var skräppost..nu hade det inte varit så farligt om jag varit hemma under helgen..då hade jag kunnat logga in på webmail och godkänna mailet när väl mailet med alla mail som fastnat i filtret kommit på fredag eftermiddag...men eftersom jag var i skogen hade jag inte tillgång till dator förrän på måndag kväll och då var det för sent...tack så ini helvete mycket spamfilerhelvete...

Hade jag haft problemet innan hade det inte varit några problem, men filterfanskapet bestämde sig för att börja fucka upp det hela precis till den fredagen som jag var bortrest..tacktack...

Jag hade till och med kunnat förlora den matchen, bara jag hade varit snabbare än 30 sekunder eller fått 1 rätt...men, nejdå...kul i jul...suget har helt försvunnit nu...

För den som har ork att titta på länken kan ni iaf se att jag är den ende som vunnit div.1 utan att tappa poäng..

Nu ska jag gå och dränka mig..det här är ett hårt slag mot mitt ego...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback