Great balls of fire...

Jag klippte mig i lördags...det verkar inte undgått någon på jobbet..antagligen betyder det att jag borde klippa mig oftare eller att jag klippte för kort..

Roligast var städerskan, som tyckte det blev snyggt..det räddade den sista timmen innan det var dags att gå hem..

GKAM:en tyckte att jag nästan såg representabel ut..en ny skjorta på det så kanske vi törs visa dig för kunder också...

Mest orolig är jag över VDns kommentarer...han kunde inte riktigt släppa det..kommenterade det hela gång på gång...nästan så jag får känslan att han letar någon på kontoret att ha lite rajtantajtan med, medan hans tålmodiga hustru sitter hemma och tar hand om barnen...

Nåväl..kontentan av det hela är att jag fått frågan om jag har mycket 50-talsmusik hemma..uppenbarligen liknar de min frisyr vid den eran..får väl odla lite side burns antar jag...


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du var mig en inbilsk person.

2007-10-31 @ 11:26:13
Postat av: Jerk

Tack?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback