I brist på bättre (jobba)...

Klev upp i tid idag...var till och med på jobbet en kvart innan flextiden gick ut...duktigt jobbat Jerk...

Eeh...fan så ostrukturerat..sitter precis mellan uppgifter på jobbet, tänkte jag skulle blogga lite..sen kommer inget ur mig..inget av värde..eller ja, det har väl aldrig kommit något av värde ur mig..vad jag menar är...ääh..skitsamma..

Är med i någon tävling där man ska gå till Berlin..vi är två lag på jobbet..det andra laget fuskar..de tränar...och en har hund..fusk fusk...jag är ganska nöjd iaf..medel-Svensson går ca 5000 steg per dag...jag gick 6800 igår..kan bara någon i laget kompensera mig och gå lite drygt 13000 steg per dag kommer det här att gå bra...

Vill också meddela att jag sedan i fredags haft tallriken fylld med minst 1/3 grönsaker till middag (fredag-lördag var det väl mer än hälften)..nu återstår bara att få ner portionerna till normala, istället för de oversize-portioner jag kör med idag....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men det är bara att säga till, så får du låna min hund vilken dag somhelst. Jag får minsann inte gå till Berlin jag inte.
Jag tvingar alla grannar jag har att ta ut honom på långrunda någon gång i veckan.

Postat av: Jerk

Vad är det för hund? Ja men, det är ju hunden i fönstret förresten..
Vet inte..här i sthlm måste man plocka upp bajset..annars hade det nog varit lockande :)

2007-10-02 @ 17:01:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Nathalie

Har du inte sett kort på honom på bloggen? Det är en schäfer. Hunden i fönstret är Logan, det är syrrans boxerkille. Jaja, you can't blame a girl for trying.

2007-10-03 @ 17:31:10
URL: http://inteforintett.blogspot.com
Postat av: Jerk

Näe, har missat det, men jag har inte gått igenom den än iofs...
Jag blamar aldrig kvinnor för att de försöker..det händer så sällan bara ;)

2007-10-03 @ 21:00:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback