Jag har 4-5 inlägg som snurrar i huvudet och jag skriver det här ?!?

Det bidde en semesterdag till...insåg sent igår kväll hur onödigt det var att avbryta semestern redan idag..när jag ändå fått ledigt hela veckan...ingen kan iaf anklaga mig för att vara en streber...

Imorgon tar jag nog steget till jobbet iaf...spara någon semesterdag vore inte så dumt...

Blev smått lycklig när jag såg att Eurosport visar Ryssland-England...så fotbollen har gått här sedan kl.17...snart är det Sverige...

Annars..inget...har legat på soffan och läst mig igenom ett gäng tidningar...samma sak har jag tänkt göra i helgen..bortsett från ett par besök på Kanalplan då HTFF spelar på lördagen och damerna på söndagen...annars..lugn och ro...

Den här semesterdagen var iaf väldigt nyttig för mitt välbefinnande tror jag...behövde en sovautgöraingentingslappa-dag till...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Det är riktigt bra dagar det. Känner nästan att jag vilar när jag läser :)

Postat av: Jerk

:)

2007-10-17 @ 21:14:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback