Köra buss, ropa på Ralf, spy, hulka..dotra har haft mycket att göra idag..

För ett kort ögonblick verkade det som om magsjukan förlorat striden och att min kära dotter var frisk igen...karamellen hade slunkit ner, morötterna slank ner...lite cola slank ner..bra..in i duschen med dig så känner du dig fräschare...gör en macka åt henne..en tugga och sen stod hon över toalettstolen och hulkade igen..nåja..det tar väl lite tid..hon är bättre nu iaf...bättre än hon var imorse menar jag...vi får nog stryka barnkalaset imorgon ändå..men Söderstadion..dit ska vi...

Eftersom hon inte är frisk skjuts matlagningen upp en dag..var tänkt jag skulle bjuda på hennes favoriträtt...min älggryta...nu köper jag hem pizza och sen får vi se hur mycket hon får ner av den...

Innefotbollen? Jodå laget förlorade stort...inte annat att vänta när vi inte är fullt lag när matchen startar...

Jag själv? Känner mig fortfarande fullt frisk..fick en liten promenad när jag gick och handlade tidigare idag..eftersom dotra var sjuk passade jag också på att äta medan jag var ute...innan jag kom hem slank jag in hos frisören också...fast då tyckte dotra att jag hade varit borta för länge för då ringde hon och undrade var jag var någonstans...

Nu Bolibompa...snart pizza...hon lär väl inte få ner en bit antar jag..så det slutar väl med middag till mig på måndag..gör inte mig någonting..

Synd bara på en sån skön höstdag som det var..luften var riktigt frisk när jag var ute..nästan så jag började fantisera mig till promenade iförd Patrik Isaksson-tröja och sparka lite på löv samtidigt som jag ler mot min käresta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback