Masochist..

Sitter och genomlider reprisen av Bajen mot de rosa fjollorna..mår dåligt...trots att jag visste om slutresultatet måste jag se matchen...om inte annat för att hitta något att gnälla på...speciellt som Ingvarsson dömer...jag har aldrig sett han göra en bra match...ikväll behövde han väl inte anstränga sig för att förstöra för Bajen...

Dock såg det väl ut att vara straff när Paulinho föll?

Är väl det roligaste som hänt idag...har jobbat..fått lite mer basisk träning i RF...ser formlerna och inser att det var de där formlerna jag borde lärt mig när jag gick på teknisk...känner mig lika trött som i skolan igen..

Roliga saker då..slut på deppet? Hmm..bokat resa hem till byn nästa vecka...dags att jaga lite älg igen..köpt biljett till matchen mot Helsingborg på måndag..alldeles för långt från klacken (jag vill sitta ner, men jag vill ändå vara så nära klacken som möjligt..gubbe-light liksom)..suger...nästa år ska jag ha säsongskort...
Köpt biljetter till GAIS-matchen också...då ska jag och dotra gå..så det blir Västra då...blev för dyrt för norra...

Mja..Moussan var väl ute och fladdrade på 3-0 målet ändå?`

Mer ledsamma nyheter...Susfus hund blev sjuk nyligen...idag fick jag reda på att hon är/var tvungen att avliva den..förstår vad hon genomlider (eller något sånär iaf)...har varit med om det för två hundar i min familj...Nalle var iaf så pass gammal att det var dags, men King var alldeles för tidigt..livet suger getpung vid de tillfällena..
Kram på dig Susfu...

Kommentarer
Postat av: Blue

Först av allt så vill jag säga: SJÄLVKLART är skitungen en skitunge.... det har han alltid varit... redan när Lilleman lärde känna honom för 100 ehh menar för 6 år sen så förstod jag snart att den kombon är inte helt lyckad...
Sen vill jag även jag få skicka en kram till Susfu... passar på genom dig Jerk... :)
Vet precis hur jobbigt det är... har ju själv varit med om att få ta beslutet vad det gäller både katter och hund...
STOOOOR tröstkram till Sus.

Postat av: Jerk

jo..men jag trodde inte att han var en så enorm skitunge :)

2007-10-02 @ 09:41:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Cliff Hanger

Basisk träning? Jobbar du på att få ett schysst ph-värde?
Apropå Bajen är det så jävla orättvist att jag bara får se skitmatcherna. Innan gårdagens katastrofmatch var senaste matchen som jag såg AIK-Bajen... Efter det skitderbyt vann Bajen tydligen tre matcher fram till igår. Hur f-n gick det till?

2007-10-02 @ 13:38:15
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jerk

Precis :)
Jag såg visserligen gårdagens match på tv..och Gefle-matchen spelade jag in..annars har jag i princip inte sett någonting heller..får hoppas på kanonmatch på måndag...

2007-10-02 @ 13:44:35
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback