Quit your dayjob

Blev ingen middag på Debaser Medis...blev Läckerbiten och titta på Zlatan...sen blev det Debaser...kan inte påstå att jag blev så grymt imponerad av musiken bandet framförde, men keyboardisten är ett bestående minne...rakad skalle och musche..redan där blev jag förtjust...när han sedan började strippa och i extranumren stod i bara kallingarna och juckade mot kortsidan av keyboarden var jag såld...

Däremot har jag visat hur mycket jag stagnerat i allt vad läsa signaler och raggande innebär..började prata med en tjej i baren...gick väl sådär..ganska trögt, mest för att jag inte hörde vad hon sa...när hon säger om jag vill hänga bort till hennes kompisar säger jag "Näe, mina kompisar står ju här"...

Mina kompisar blev upprörda när de hörde vad jag sagt och gav sig iväg på en tröslös jakt efter kvinnan...Empa gav upp och gick hem...till slut ställde vi oss på dansgolvet (det är verkligen inte min kopp te)...då var hon där snart igen...med en kompis..efter ett tag framgick det att hon undrade vad jag tyckte om hennes väninna...ok..tror jag att jag sa...Henke gick på dass och tjejerna försvann..ensam som vanligt...men jag är inte förvånad..jag har noll koll på sånt där...ett samtal och ett gäng sms senare hade jag gått nästan hela Götgatan hem...stannade till på Donken för nattamat och sen hem och titta på Seinfeld samt skriva en massa fyllekommentarer på ett gäng bloggar...

Åtta timmar senare vaknade jag i soffan...väldigt liten skräll...

En ganska blöt kväll, men inget värt att ha ångest för...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Äh, ångest är larvigt ju. Puss.

Postat av: Jerk

ångest är trevligt i lagom doser på söndagar
Puss

2007-10-11 @ 09:01:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback