Sicko

Nu börjar Malung FC sin innefotbollssäsong ute i Brommahallarna...trots mitt inköp av nya fotbollsskor är jag inte där...en dotter som klagar över ont i magen är orsaken...när hon bara fick i sig två tuggor av frukostmackan insåg jag att hon menade allvar...så här sitter jag...tittar på tv4 sport..förlåt, tittade..dotra har hittat fjärrkontrollen nu..

Bara för att jag inte kan spela idag är jag givetvis jättesugen...

Får väl göra det bästa av situationen..hon vaknade till lite nu iaf..kanske är övergående..annars får hon väl stanna hemma när jag går och handlar senare idag...kanske ska läsa uta Stieg Larsson-boken..den har legat helt oläst i över en månad nu...

Viktigast av allt är ändå att dotra blir frisk till imorgon..så vi kan gå på Söderstadion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback