Sol ute, sol i sinne...

Jag slog nog nya rekord i liggaochdramiglängetrotsattdotravillhafrukost idag...kl.11 (vintertid) klev jag upp och värmde pizza åt henne i miccron...

Nåväl, frågan nu är hur man gör med barnkalaset? Om jag förstått rätt (och jag hatar att jag här tar på mig stereotypen av en man) så kan hon smitta även idag, fast hon är frisk...har jag hört, men jag vet inte...äh..vi ska gå och handla lite nu..känner hon att hon orkar kanske det blir lite kalas ändå..fotboll blir det garanterat iaf..

Näe..dränerad på något roligt att skriva...det har inte hänt någonting...jag vet att jag hade ett inlägg långt bak i skallen, men det kommer inte fram..jag är fortfarande trött...fick bara 9 timmars sömn inatt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas dottern kryar på sig :)

Postat av: S

pizza till frukost? hon kommer bli tjock jerker.

2007-10-28 @ 12:33:15
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se
Postat av: Jerk

Anna: Jodå, hon mår bra nu..
S: Hon är tjock, men anledningen till att hon fick 1/4 pizza var att jag tyckte det skulle vara lättare att få i sig än en torr macka..imorgon får hon inte pizza till brunch..

2007-10-28 @ 13:49:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback