Stiltje..

..allt som krävdes för att få mig på ett litet bättre humör var ett samtal till chefen (som är i Schweiz...svin, jag har inte varit dit på ett år nu..borde vara dags snart igen tycker jag..)...sen skulle han ringa GKAM:en och diskutera om jag verkligen ska lägga ner flera timmar på något som kommer göras om på onsdag...

Så nu sitter jag här..i stiltje och vet inte vad jag ska göra..att påbörja något större är rent korkat eftersom det helt plötsligt kan komma ett samtal som säger åt mig att jag ska göra skiten..då blir jag fast här i några timmar till..

Ring för i helvete...jag behöver veta vad jag ska göra nu...Ja, jag håller med..gå till en krog och supa skallen av sig vore trevligt, men Jerker är en duktig och lojal människa som sitter på arslet och väntar på att bli tillsagd vad jag ska göra..sen gör jag det när alla andra människor gått hem för att kela med sina kära...jag vill också hem och krama min fjärrkontroll...

Eeh...meningen med inlägget var att tala om att jag känner mig på ett ganska gott humör just nu..tror det försvann någonstans på vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback