Undrar om jag verkligen borde publicera det här..nja..jo..nej..äh va fan shoot..

En anledning till att jag aldrig kommer träffa någon att dela livet med är min obeslutsamhet (för ett ögonblick så ignorerar vi det faktum att jag även är ful, fet, fattig och förlorare)...jag tar jämt god tid på mig innan jag bestämmer mig..min nya mobil tog det någonstans mellan ett halvår och ett år innan jag köpte...den förra mobilen likadant, den höll på att försvinna från marknaden innan den köptes...

Idag gick jag till järnaffären vid korsningen Gotlandsgatan/Södermannagatan för att köpa en ny gaständare till spisen..det tog 10 minuter innan jag bestämt mig..ska jag ta den här snygga eller den billiga? snygg..billig..snygg..billig..förra gången köpte jag den billiga...den räckte i 2,5 år...vi tar den snygga och upp med ohyggliga 63 spänn...det rök en öl på Jägaren där, men va fan...

Annars har jag städat idag...hade nog inte dammsugit sedan semestern i augusti...bjöd in kompisarna till fördrink innan middagen ikväll så jag äntligen skulle ta tag i skiten..urinstanken på toaletten gjorde att jag tog hand om badrummet också..nu är det safe att duscha utan att oroa sig för att få cancer i fötterna pga det snuskiga golvet..det känns bra när jag sitter här med en öl och väntar in dem..

Och jag bara vet att jag kommer visa upp min nya gaständare för Empa & Henke Curling när de kommer ikväll.."Jovisst serru, bara 63 spänn och ändå så snygg"...

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha ja det är svåra val att tampas med...
Men... skulle du verkligen börja vela och stå i valet och kvalet om en kvinna dök upp som kunde tänkas dela liv med??
Hmmm sex så ofta (nästan kanske iaf) jag vill eller singelliv och sex en gång om året...
tufft val du kompis... *ler*

Postat av: Jerk

Det handlar ju om hon är "den" eller inte..förhoppningsvis förstår jag det...
Just nu finns det inget val, men om du vill ändra på det är du välkommen Blue ;)

2007-10-07 @ 03:06:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Men alltså... kan man nånsin VETA det?
Det är ju som att tänka... kommer jag att komma fram till mitt resmål när jag sätter mig i bilen eller kommer vi att krocka...
Herreminjeeee... endera åker man med på resan... eller så blir man ensam kvar...
Fast jag å andra sidan... har ju sen svårt att dra i nödbromsen och säga att jag vill stiga av en stund... *suck*
Nåja... vi har alla våra fel och brister... *ler*

2007-10-07 @ 11:51:02
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

nja..det vet man väl inte, men men..jag kommer säkert att fundera på det och sen inte komma fram till något för hon redan försvunnit ändå..nåväl..slipper tjat om att locket är uppe då iaf :)

2007-10-07 @ 20:54:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback