Vad gör jag här??

Gled in på jobbet redan halv nio...eller gled förresten..kom instånkandes på riktigt uselt humör...ungefär som vanligt när jag varit på en stillsam och vacker plats och sedan åter måste stångas med SL's förbannade tidtabell...jag och en halv miljon andra idioter som tror att höjden av lycka är att åka ut till ett underbetalt kontorsjobb i förorten..

Det är som vanligt..man svettas, det är trångt, det är långt...det är alldeles otroligt att jag bor här av fri vilja...de första dagarna efter att ha varit uppe i skogen är alltid likadana..sen kommer all stress på jobbet..hjälp, jag ligger efter och här kommer lämmeltåget av idioter på rad som kräver att jag ska göra allt på en gång...efter några dagar vänder det lite iaf...man är inne i ekorrhjulet igen..

Att jag tog semester även under gårdagen tackar jag nu gudarna för..det var skönt, det var välbehövligt..jag hade behövt ett par veckor till..åtminstone om jag ska hinna stryka alla kläder (eeh..en byxa och tre skjortor..du har det verkligen tufft Jerker..) innan det är dags för nästa tvättid...

Nåväl..det har redan gått en timme..om ca 9 timmar åker jag hem...snor ihop en Nachotallrik och dör i soffan..sen är det bara 1 arbetsdag kvar den här veckan och om en vecka kommer min dotter och hälsar på...får försöka se ljuspunkterna i detta höstmörker...

Sa jag att jag nuppade förra vecka?

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Låter tungt förstås. Vet ju att det är det med. Hoppas det går ok.
Grattis till nuppandet :)

Postat av: Jerk

Det löser sig väl..till jul eller något :)
Tack tack..

2007-10-18 @ 10:45:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback