Vadå jag bitter??

Var väl inte ensam om att vara överbetald ikväll..stinsen på norra fick betydligt mer pengar i lönekuvertet än han borde...och varför sen några nötter beslutar sig för att kasta mer mynt till honom är för mig oförståeligt...

Synd sen att media så snabbt hänger ut bara Bajen...hade domarna haft samma bedömningsnivå vad gäller inkastade saker på övriga arenor så hade Bajen på intet sätt varit ensamma, men jodå..låt oss klä skott för allt som är dåligt...frågar man Suzanne Sjögren är vi antagligen ansvariga för växthuseffekten också...

Simon Helg debuterade...han hade läge direkt efter avspark att göra mål..helt sjukt...16 år...begriper inte..när jag var 16...eller fan..jag var väl nästan byggd som honom då..en liten räka med charmlockar...vänsterfotad också...att det då kan skilja så mycket i fotbollskunskap?? Det är lika stor skillnad mellan oss som domarna gör skillnad i bedömningsnivå på Söderstadion jämfört med andra arenor..

Suzanne kan dra hem till Skåne igen så vi slipper se henne i rutan..när en exgnagare och Olof Lundh har vettigast åsikter i en tv-studio så är världen helt upp och ner...rent tekniskt borde det nu ramla ner en gigantisk pengasäck med mitt namn på och tillhörande blondiner...fast riktigt så upp och ner är kanske inte världen...

Värsta är inte att jag blir så besviken på dåliga linjemän och muppar som slänger in mynt på planen (ge till mig istället, jag är pank), nej det värsta är att jag åter ska få förklara varför på jobbet...förklara för folk som inte har tillnärmelsevis samma passion som mig och som de övriga 10000 på Söderstadion ikväll...

Skitsamma...bara det nu inte blir något spel inför tomma läktare..jag har ju köpt biljett åt mig och dotra på GAIS-matchen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback