Verschlafen..

..det kan inte finnas någon som är överraskad?
I vilket fall som helst dök jag upp lite innan halv tolv på kontoret idag...som vanligt efter en kväll ute, så jag missade det första avdelningsmötet som vi haft på ett år..missade något mer möte och nu sitter jag och skriver det här istället för att jobba..ska snart gå på lunch också..

Tyskan som kanske ska börja jobba hos oss (om inte jag skrämt iväg henne nu..) var söt och verkar trevlig, men vegetarian..vilket för in mig på resonemanget om att den perfekta kvinnan inte finns..frågan är bara vilka brister hos en kvinna man kan smälta??

Efter Mongolian Barbecue blev det Golden Hits...och öl, och drink, sedan mer öl och mer öl till slut stod jag som vanligt vid black Jack-bordet och spenderade pengar..full blev jag också..mina kollegor gick hem och strax efter det försvann jag också..

Och eftersom jag visade mig på stan hände det som alltid händer...jag stötte på någon från hemkommunen..hon som stod i garderoben på Golden Hits var givetvis från Torgås..i mitt minne var hon söt också, men be mig inte beskriva hur hon såg ut..jag minns inte..

Vad jag minns är att jag iaf störtvägrade ta en taxi hem, nej, här skulle det åkas buss och eftersom jag känner kvarteren runt Stureplan som min egen bakficka borde det vara lätt att hitta en hållplats...det var antagligen därför som jag spenderade en timme innan jag hittade en hållplats..vid Sergels torg...suck..fick många steg iaf..

Hoppade av vid Slussen (varför? Vad i din lilla alkoholdränkta hjärna fick dig att tro att det var en bra idé??) traskade Götgatan hem..Donken stängd, stannade vid Läckergrillen och köpte en Lövstek..

Idag ringde GKAM:en vid 8...jaja, jag är på väg..där om lite drygt en timme, la mig på soffan och somnade om...känns inte som om jag vaknat än..

Snart lunch och sedan blir det tidig hemgång..att jobba är inte så dumt om man slipper vara på kontoret..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe låter najs.
Tror du tänker fel med vegetarian där. Jätte bra med goda grönsaker och du får allt kött.. Win-win :). Frågan är väl om hon kan acceptera att du laddar en tallrik med en gigantisk stek?

Postat av: Jerk

Hmm..det är sant jag får ju allt kött..en win-win situation som du skriver :)

2007-10-31 @ 16:04:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Glimra

haha, inget går upp emot att ta tidig hemgång efter en riktigt hård arbetsdag..

2007-10-31 @ 19:11:20
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Det var en hård dag, men så mycket arbete blev inte gjort :)

2007-10-31 @ 23:49:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback