Den första man ser är dig...

Helt otroligt...då det äntligen slutat regna och jag går ut för att handla ingredienser till kvällens middag (trots att Blingbling så snällt erbjudit sig..)...det första som händer är att en tjej säger "(insert rubrik)"...Manges storasyster från byn...sanslöst..pekade ut vägen till Donken åt dem..tipsade om  att gå till Fräcka Halvpannan för middag..

Nu är det tvättid..borde kanske dammsuga, men jag avvaktar lite till..låter som om det är ett plan på ingång..om det träffar mitt hus har dammsugningen varit helt i onödan...istället ligger jag i soffan (vilket har varit planen hela tiden..fram tills jag såg hur dammråttorna började organisera en armé för att helt ta över min lägenhet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback