Det mest anmärkningsvärda...trots allt..

..är inte upptäckten att jag är enorm till omfånget (tidigare när jag skrivit det har det mest varit självömkan..nu är det ett faktum)...

Nej, det mest anmärkningsvärda måste nog vara att jag följt team Mabergs sen 2001 och jag har fortfarande inte sett dem spela en söndag..vad jag vet...någon helg måste jag pröva att vara nykter på lördagkväll när de spelar slutspel på söndagen...

I Oslo sov jag skönt vidare när klockan ringde halv sju på morgonen..kvart över tio ringde Henke och väckte mig..jag var övertygad om att jag var sen till samlingen innan match..jag hade väldigt mycket fel...

Kommentarer
Postat av: Susfu

Sorry, är troligen outad så bloggen är fimpad, återkommer snart. Kram vännen

2007-09-25 @ 22:14:57
Postat av: Jerk

Då förstår jag varför jag inte kom in på den..tänkte maila och fråga senare..återkom så fort du startat upp igen..
Kram

Postat av: Susfu

Blir nog ingen ny uppstart... Susfu är begraven. Förklaring finns på sidan
Kram

2007-09-26 @ 04:16:16
Postat av: Jerk

Såg det precis..synd..du är redan saknad..
Kram

2007-09-26 @ 11:07:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback