Jerk är känd i hela koncernen

Jag är jag..på gott och ont...imorgon bitti mest på ont tror jag..

Jag tycker om öl..så följdaktligen drack jag två öl när vi bowlade...sen på Etiopiska restaurangen låg jag väl tre öl före alla andra när vi gick...jag har redan ont i huvudet...fast jag är iaf mätt..

Imorgon går tåget upp till skogen...får se kvällen som en generalrepetion inför veckan som kommer..dålig öl som ger en huvudvärk och äta med händerna..en normal kväll i jaktkojan...

Fan, har glömt...jag brukar ju alltid fråga ett par vänner om en lunchdejt i byn när jag kommer hem..måste komma ihåg det imorgon..

Imorgon kommer jag komma sent...fan...gör alltid det när jag druckit öl..säkert som att solen går upp och att påven skiter i skogen...typ...

Maya, från Schweiz, berättade ikväll att Sandro (Schweizare som var här ifjol höst/vinter) sagt att om du ser en kille som halvligger i kontorsstolen så är det Jerker...och så gjorde du det första gången jag såg dig...*skratt*

*mutter mutter*...betyder det här att jag borde tänka på min hållning eller att jag är en legend i Schweiz?..Hmm..har för mig att jag blev en legend i Schweiz för flera år sedan...kommer bara inte ihåg varför...de tog upp mig på något stormöte iaf..vad fan var det nu igen??

Jag ser det positivt..de vet vem jag är...engelsmännen som var med på utbildningen ifjol höst vet också..killen som drog öl efter öl...jag har gjort mig ett namn i koncernen...kanske inte så mycket pga min arbetsinsats..

Bowlingen? dåligt klot..dålig bana...slapp iaf spela på den bana som gjorde reklam för impotenslinjen..spelade med Sugbloggens granne..for real...Skanstull rockar!!!

Nu kom jag på det...jag hade klippt mig efter några månader..det tog de upp på ett globalt Key account-möte...

Första gången jag var till Schweiz...tror det var FO-utbildning...en hård kväll/natt i hotellbaren och dagen efter riktigt seg...Glenn från USA talade om hur han mådde efter att Red Sox vunnit World Series...ungefär som dig andra dagen på kursen...

Nu ska jag dricka vatten..

The Jerk is famous...eller kanske mer infamous...gott så..viktigast är att ha gjort sig ett namn...

Kommentarer
Postat av: Märtha

Jag drack öl igår och ska plugga idag..aldrig en bra kombination, öl+jobb eller plugg..det suger att vara bakis..

Postat av: Jerk

Jag verkar klara mig ganska bra, lite bubblig i magen bara..men jag borde nog ätit frukost för jag är hungrig som fan just nu..och jag har bara varit på jobbet i en halvtimme...

2007-09-06 @ 10:15:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback