Lite mer måndag och jag går i ide...

Jag träffade sambon Gröseth också...så nu har jag träffat hela klanen..dagen idag har annars varit rent bedrövlig...kom visserligen i tid till jobbet, men sen slutade det positiva (om det nu är så kul att komma i tid till jobbet..)...otroligt mycket mail för att ha varit borta bara två dagar...har bokat in ett gäng möten (känns som om jag fått Muggens jobb..)...och så försöker fanskapen stressa på mig också..måstemåstemåste...här måstes fan ingenting förutom att äta frukost...

Som väntat helt kass i magen idag också...igår gaser utan dess like...idag skulle det sista av alkoholen ur kroppen på något sätt...nu ser jag fram emot att sova en riktigt skön natt...visserligen sov jag mig mer eller mindre ett nästan två timmar långt möte, men jag ser fram emot sängen nu..(ja va fan, mindre än 5 timmars sömn efter en hård helg, på det så är mötet med en tysk, så vi håller det på engelska..få språk är så sövande som tysk-engelska, är det sen ett relativt ointressant möte..fick mest känslan av att jag får något mer att göra nu...då är det nästan omöjligt att hålla sig vaken)...

Reflektioner...de flesta i curlingvärlden är trevliga, om man inte envisas med att kalla dem vid fel namn hela tiden...vilket jag gjorde under banketten..
Empa fick en blåsa på lördagen efter att ha sopat så mycket, han hade nog inte fått blåsan om han varit singel...
Jag stirrade mycket riktigt ner i en olympisk mästarinnas urringning..minnet svek mig inte..jag drack öl med dem också...
Jag pratade ryska med två europamästarinnor..eller, det var meningen att det skulle vara ryska iaf..
En amerikanska fick Sex on the beach av mig..129 norska kronor..tveksamt om det var värt det..
På Taco night satt jag i mig mer än en normal mexikansk familj äter på en vecka...undrar varför jag är så fet??
Camilla är fortfarande min favoritcurlingspelare..
Mini skulle få en påsättning eftersom vi lånade bilen av olympiamästarinnorna...förstår inte riktigt hur det kunde räknas som betalning..som om jag går på Ica köper oxfilé och får pengar av dem...
Snart kommer jag att följa mixed-EM också...
Hotellet har gett mig ett kvitto på 1800 norska kronor för 3 nätter (och några öl i hotellbaren)...på kontot ser det ut som om de dragit 2600 norska...grymt jobbigt att behöva dra i det där...då har jag ändå skänkt en Ringnes till minibaren på rummet..
Som tack för att jag fick följa med grabbarna köpte jag chokladkakor till dem på tax freen...mina mattekunskaper var verkligen på tårna och jag blev utan choklad...
När hjärnan slutat bada i norsk alkohol kommer jag säkert på mer grejer...

Jag ska nu börja samla tomburkar så jag kan åka dit nästa år igen...då ska jag även ta tag i min uppgift som curling-groupie på allvar...likt älgjakten kommer jag ladda upp med mer ammunition..

Kommentarer
Postat av: mini

Jag tror att beloppet som dragits kommer att rättas till bara det gått några bankdagar... eller oxå skickar dom hem ett fat olja till dig mariale...

Postat av: Jerk

Nu har de dragit rätt belopp, men fortfarande står det ett uppbokat belopp på ca 2400 svenska..jag kanske drack en öl från Minibaren ändå ;)

2007-09-25 @ 11:49:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback