Oslo, dag 3, pank för andra dagen...

Whisky idag igen..öl idag igen...hotellbaren igår igen...lite drygt en timme till banketten..där blir det öl också...just nu är jag mest orolig för att vi får den tidiga kvartsfinalen..kl.8 imorgon bitti...uppgång runt sex då..mindre kul då jag tänkt köra som curling-groupie på allvar ikväll...

Har för övrigt hälsat på dotter Gröseth idag...tidigare var det syster, Gröseth själv och mor och far Gröseth...jag har fan träffat hela klanen...

Känns som om det krävs avgiftning när jag kommer hem...mitt löfte är att jag inte ska dricka förrän på...eeh..onsdag var det visst som vi hade företagspub...nåväl..efter det får jag väl hålla mig...typ...

Hittills har jag haft skitkul...vackra curlingtjejer vart man än vänder blickarna...vore typiskt om man hamnade i hotellrummet med nån polska då..

Nej, dags att koncentrera sig på sponken nu...blir intensivt drickande för att sedan gå upp tidigt...

Skål på er..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Hur 17 har du råd att festa i norge? Har du vunnit på lotto? Där är ju så satans dyrt. Måste läsa ikapp här och se vad du haft för dig.

2007-09-23 @ 17:08:41
Postat av: Jerk

Mitt bankkonto visade tydligt att jag inte hade råd med att festa i Norge..nu blir det avgiftning och total avhållsamhet..fram till onsdag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback