Positivt tänkande...

Nei så tjukk du har blitt
Nu må du pine och slanke deg litt
Du som va tönn som en hövelflis
No har du vort feit som en julegris

Är låten som ekar i skallen (med tveksamhet över stavningen då..)..speglarna på hotellrummet var inte nådiga mot mig...jag visste att jag var rundlagd, men helvete vad fet jag var i de speglarna..det var rent äckligt att se..nu måste jag ta tag i saken..det håller inte längre..jag vill knulla ibland också...som jag ser ut nu får jag bygga en penisatrapp för att komma åt..magen är i vägen...

Ska försöka få ner lite reflektioner över helgen imorgon...jag kommer iaf bestämt ihåg att jag stirrade ner i en urringning som tillhörde en olympiamästarinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback