Scener från en skrubb i Skanstull..

kl. 7:40 i morse. Jag vaknar till efter en märklig dröm, tittar mot soffan..där sitter dotra uppkrupen och tittar på TV..en orolig blick mot klockradion..hmm..borde inte alarmet ha gått igång för länge sedan?
- Har inte alarmet låtit än?
- Jo, många gånger.
- Varför väckte du mig inte då?
- Jag ville inte det...

Borsta tänderna, in i duschen, klä på mig och duka fram frukost.

Under frukosten:
- Jag smög upp tyst så jag inte skulle väcka dig och så slog jag på tvn..
*Mutter mutter*..bråttom idag, ska på jobbet..

Fast ändå..efter duschen blev jag så pass pigg att jag inte kunde med att vara sur på henne...hon ville se på tv..inte stressa ut till Kista och pappas jobb..nu sitter hon och kollar på Shrek 3..hon har redan sett en tecknad Tarzan-film..och vi kom trots allt i tid till jobbet så..

Kommentarer
Postat av: S

å. va mysigt. hur gammal är hon?

Postat av: Jerk

Nästan lika gammal som dig ju ;)..inte riktigt kanske..8 år..

2007-09-03 @ 18:19:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: S

ha ha!

2007-09-03 @ 19:50:23
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback