Skjut mig..

Vaknade upp sent idag...lite för sent..snoozade...ska bara lyssna på nyheterna på radion..åååh..den här låten är bra, den måste jag lyssna på...vilken spännande reklam..ja, tävling..låt höra...
Nej, va fan om jag skulle ta och kliva upp..jag är sen...försöker röra benen..men wtf?? Två jävla stockar...nästan omöjligt att böja dem...det gör ont när jag går..vad har hänt??
Aah, innebandy igår...träningsvärk kallas det visst..hmm..vad är det de säger? Det blir värre dag två?...

2 timmar senare på jobbet...halvligger som vanligt i stolen, försöker få till en liten mindre halvliggande ställning i stolen..siktar mot enbart kvartsliggande..va fan nu'rå?? Det har spridit sig över ryggen också...blir en kul eftermiddag detta..

Och mycket riktigt..nu så här på kvällen kan jag knappt böja benen...det gör ont bara att ha datorn i knät...fast det ska visst göra ont i början...så ont som jag har måste jag gått ner 5 kg bara igår...

Och gick jag inte ner 5 kg igår kommer jag göra det den närmaste månaden..gjorde räkningarna ikväll..inte så farligt...okej, är det något mer jag behöver betala som jag inte har på papper än? Älgtrofén var det visst..hmm..innebandyn är obetald..jag ska resa upp till skogen på jakt igen också...jag och dotra ska gå på Bajen-GAIS...kanske måste köpa flygbiljett till henne då också?..Helsingborg vill jag också se...betala en del av dotras nya cykel var det också...

Eller..okej..dotras mor ringde nyss..vi skjuter på cykeln en månad..tack gode gud..en utgift mindre..nu handlar det om att få ihop pengar till älgjakten...okej, jag får betala dotras flygbiljett...men men...det betyder ju också att hon kommer upp hit till mig..bara en månad kvar nu...

Imorgon är det fredag, någon som vill äta älgbiff med grönsaker och vitlöksbröd på kvällen? Jag bjuder på mjölk också..propsar ni kan ni få en öl...

Kommentarer
Postat av: S

träningvärk är så jäla härligt. man känner sig så stark och snygg. Haha.

Postat av: Jerk

jo, jättestark och jättesnygg..skulle behöva en massage nu..en stjärtmassage..stora sätesmuskeln är värst just nu..och insidan av låren faktiskt..man skulle kunna tro att jag gjort något annat än spelat innebandy...

2007-09-28 @ 14:41:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blingbling

Neeeeeej, jag missade din middag. jag surfade in här försent. jag hade behövt en älgbiff. jag kan inte äta på mc donalds varje dag.

2007-09-29 @ 12:31:29
Postat av: Jerk

Det är Lasagne ikväll..på älgfärs givetvis ;)

2007-09-29 @ 13:42:56
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback