Vore jag mer prefekt skulle jag bli rädd för mig själv...

Hittills den här veckan har jag hunnit med att
1. Beskylla GKAM:en för att vara en egoistiskt kapitalist.
2. Kallat en söt 24-årig Controller för jävla kärring.
3. Frågat chefen hur mycket pengar han fick vid rånet i Bromma .
4. Dömt ut KAM:ens modersland (USA).
5. Talat om för en innesäljare hur ledsen jag blir av att se henne vid mitt skrivbord.

...jag är ett under av social kompetens...

UPDATE: Jag sa "käften kärring", inte "jävla kärring". sorry for the inconvenience that this might have caused my readers.

Kommentarer
Postat av: stefan

På dom bara,
Krossa kapitalismen;0)

2007-09-19 @ 16:07:44
Postat av: Charlotte Andersson

Det kan du absolut räkna med =) haha

Postat av: Jerk

Steffo: hehe
Chulls: bra..jag väntar med spänning :)

2007-09-19 @ 21:58:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback