1-2

Förlust idag igen..skyller på att några hantverkare skulle in och måla om lite på fönsterkarmarna, så jag blev tvungen att röja undan lite från fönsterblecket (skyller ifrån mig enligt den kända devisen "det var någon annans fel")..jag kom iaf ett tåg försent..det hade med andra ord kunnat bli oavgjort idag..

Nu blir det tufft att få en seger denna vecka...jag har fortfarande inte rakat mig..det borde göras imorgon bitti, men nu vet jag inte..tror jag satsar på att ser riktigt ut som ett slo i slutet av veckan istället..

När jag kom in? Någon minut efter halv nio, så det är fortfarande bra med mina mått mätt..

ikväll, premiär i grusgropen..mitt minne av Johannesdals BP är att den är större än en normal 7-mannaplan..passar verkligen vårt lag..att få springa mer..verkligen passande..verkligen..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skit i rakningen för guds skull.
Herregud, vem märker om du rakat dig eller inte? ;-)
Eller, raka dig i kväll. Kan du stå och stryka (?!?!?!) mitt i natten kan en rakning inte vara en omänsklig gärning!
Känner ändå att segern sitter väldigt långt inne...
;-)
Blev det seger i grusgropen?

Postat av: Jerk

Det kvittar..jag kommer komma först till kontoret imorgon..T blir hämtad vid sjutiden hemma hos sig, ska på kundbesök..så jag rakar mig imorgon och ser till att vara först på fredag :)
I grusgropen blev det förlust..inget oväntat..jag var målis :)

2008-04-16 @ 23:24:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback