Dazed & confused...

..vem bestämde det egentligen? Vem är den briljanta tablåläggaren på tv3? Eller, lå mig omfrasera det där...Vem är plattskallen som tyckte det var en lämplig tid att sända Dazed & confused med starttid 00:40 natten till måndag??

Tror ni jag kom i säng i tid i natt? Tror ni jag var pigg i morse? Tror ni jag kom innanför flextiden denna ljuvliga måndagsmorgon?

Meh!?! Inget som helst förtroende för mig tydligen? Svaren är nej, nej och ja, precis..gled in halv tio..bra trött imorse, men jag lyckades ta mig upp till slut..

För övrigt sov jag med öppen balkongdörr i natt..så jävla skönt svalt det var i rummet när jag vaknade, inte så där kallt som det känns när det är vinter, nej..nu var det svalt...

Ikväll ska jag gymma...eeh, ja, det är väl det häftigaste som händer den här veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback