Football's coming home..

Det var en lysande plan som jag hade...faktiskt...det var förstås innan jag skulle få ett mail om att det var dags att spela fotboll på en konstgräsplan i sjöstaden...så planeringen sprack..istället hade jag kul i 1,5 timme..på en vardag..får man göra så?

Ett tag var det så mycket folk där att vi var 4 lag..när ett lag gjorde mål fick det laget som släppte in bollen gå av planen och bli avlösta..när det var min tur att få spela för första gången (jag var ju givetvis inte i tid) ringde mor..hon har en sagolik timing...

Men roligt som sagt..det blir en återkommande tisdagsgrej verkar det som..

Nu är det the Daily show...nattinatti...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Sjukt skönt när man kan vara utomhus.
Sov gott!

Postat av: Jerk

Visst är det? :)..och eftersom jag blev svettig räknas det som träning.. :)

2008-04-30 @ 09:37:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback