I grusgropen intet nytt..

..inget oväntat..Malung FC kliver ut till sin premiär och förlorar..precis som premiären ifjol....jag ställde mig i målet..precis som premiären ifjol..jag släppte in 3 mål..preci...nej, vänta..ifjol släppte jag in 5 mål...det blir bättre med andra ord..

Om ett par år kanske vi kan vinna en premiär? Å andra sidan, så högt upp som vi spelar nu har vi aldrig gjort..div.5 i korpen..hårt...

så förlust med 3-0...första målet var en retur..jag somnade till lite efter första räddningen..borde kunnat gjort det bättre..men ändå, vi var med i matchen..
Halvtid..
2-0...han kommer fri från vänsterkanten..jag går ut och täcker ganska bra men, gör en slätstruken insats och bollen går in i bortre gaveln..var på bollen med handen iaf..fast det hjälpte ju inte..
Innan 2-0 går jag rejält bort mig på en tvåfotsdribbling...satan vad han lurade mig..men det blev inget mål iaf..

3-0...en fri från vänster igen..ingenting att göra åt det..

Skitsamma..nu har jag stått min match...nästa vecka missar jag matchen..jag ska sitta på Söderstadion och håna Taco-Anders..

I mitten av oktober är serien slut..det blir en lång säsong..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Surt med pisk men skönt att vara ute.
Gött att ha målis jobbet avklarat med.
Ha en bra dag!

Postat av: Jerk

nja, det var ganska kallt ute, så jätteskönt var det inte, men ändå..vi förlorade med mindre än jag på förhand trodde också, så jag är ganska nöjd..
Ha en bra dag du med!

2008-04-17 @ 10:35:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback