Jag vet vad mitt drömjobb är..

..det har väl egentligen varit klart ganska länge..sen jag insåg att jag aldrig skulle bli ishockeyproffs då..

Korrekturläsare..det är perfekt för mig...man får sitta där med sin besserwisser-attityd och klanka ner på särskrivningar och stavfel..jag kan nog inte se något jobb som skulle passa mig bättre...rättstavning var min starka sida i skolan..

Det kanske är svårt att direkt ta sig in och tjäna pengar på det..så jag börjar ideellt...Läs
här

"Hockey supportrarna" är ett ord...sopig tidning..iofs, med tanke på bilden så sänkte de sig kanske med flit till den nivån så Siljansmupparna skulle förstå...har aldrig tyckt om det laget..

Så, ge mig ett jobb!!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

jaa Göteborg vill jag se, har bara vart där när jag var liten sà inga minnen, men jag vill dit!!

Postat av: Miss UD

Vem vill inte klanka ner på folk! ;-)

2008-04-07 @ 09:34:59
Postat av: Jerk

Helt rätt..chansen att få betalt för att göra det är alltigenom lockande :)

2008-04-07 @ 13:41:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback