Kan du stänga igen pajhålet någon gång?

Det är något märkligt med mig i dessa dagar...igår gick jag och la mig vid tolv..det är det tidigaste jag gått och lagt mig den här veckan..varför? Varför är det så svårt att gå och lägga sig i tid på vardagarna??

Jag vaknade redan vid tre..men kul då..sen vaknade jag vid nio, vid tio och vid halv elva..då somnade jag inte om något mer, men låg och drog mig en halvtimme till iaf..

Vägde mig..det har försvunnit ett kilo det senaste två veckorna..det har försvunnit en cm runt midjan också...nu är det bara 3-4 cm kvar sen är jag nere på tvåsiffrigt..så jag är fortfarande tjock, men inte riktigt lika äckligt tjock längre..

Jag handlade igår igen..pratade med kassörskan..sa både hej och nej tack..pratade till och med i bastun efter spinningen..sa "jadå, det är lugnt", när gnagaren ville ha på mer vatten på aggregatet..I'm talkative dude...

Nu, en banan och sen en tvåtimmars promenad i solskenet..efter det frukost och sen fotboll på Kanalplan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback