Men reperatörhelvete...

Diskmaskinen på jobbet har haft ett trasigt handtag ett tag..inget som hindrar funktionen, men störigt..och bedrövligt att det går sönder så tidigt..idag var det ett par reperatörer här..de gjorde som brukligt är..stod där med händerna i fickorna, spottade snus på golvet, kliade sig på hakan och mumlade något om att äntligen får de råd med en Thailandssemester (okej, jag överdriver..jag såg dem inte ens, men de var visst här)...

..nu fungerar inte diskmaskinen överhuvudtaget...som den kitchen-bitch jag är får jag tårar i ögonen när jag tänker på det (det, och att det verkar som om jag nu måste diska mina matdosor för hand..)..

Mina fördomar om reperatörer fick ny näring idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback