På Läckergrillen tidigare ikväll..

När jag satt där och åt mitt vanliga fyllekäk..fast jag var nykter och klockan runt halv åtta...spejade jag ut genom fönstret och började nästan tokstirra på en blond skönhet...väldigt vacker, och verkligen schysst kropp (vad jag nu kan se då hon har kläderna på)...

När hon rundar hörnet tänker jag tyst för mig själv "stig inte in på grillen, snälla stig inte in på grillen"...dörren öppnas givetvis och hon stiger in..

När jag ätit upp maten och ska ställa tallriken på disken får jag en blick av henne...en blick säger mer än tusen ord..den här blicken sa något i stil med "uäh, äckelpäckel, fulgubbe försvinn"..

Yes!! Äntligen en reaktion från en vacker tjej..jag är på gång..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

aha den blicken man lärt sig gilla =)
Bättre fortsättning på helgen!

Postat av: Jerk

Bara jag får en reaktion så är det bra..då har de sett mig iaf :)
Jodå, nu ska jag städa köket..blir säkert jättebra detta..

2008-05-01 @ 10:49:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback