Pingis, Pizza & Pilsner..

..blev det inte..det var tänkt så..men eftersom jag var den enda singeln och den enda utan tillstymmelse till liv blir det bara Henke Curling och jag ikväll...det blir pilsner, pizza och bio istället..tror det funkar även om jag aldrig gått på bio med öl i kroppen förut...jag slipper också gå igenom de osäkra kvarteren där El Sugo härjar, så jag slipper råka utför hans trakasserier, som om jag förstått det rätt består av enstaviga läten samtidigt som han försöker se cool ut..

Annars har dagen varit så skön som en ensam lördag kan vara..jättelång promenad, shopping i Bajen-shopen (och satan vad bra jag var på att hålla i pengarna, ville ha ett par tröjor och Nacka-boken, men lyckades hålla mig till planen och kom ut med en halsduk och en musmatta..)...stannade till på Zinken på hemvägen och tittade lite på fotboll..Reymers mot något lag i rött(Spånga?)...

I slutet av promenaden kändes det att den blev lite för lång, men nu sitter jag här med över 18000 steg på räknaren, så jag kan med gott samvete ligga på soffan hela dagen imorgon..vilket iofs jag gjort idag också..efter jag kommit hem från tretimmarspromenaden (det är säkert det är bara ett ord) så fixade jag lite käk och sen somnade jag på soffan..sov en timme samtidigt som den friska Södermalmsluften fyllde lägenheten genom den öppna balkongdörren..

Första ölen öppnad..Götgatan ligger framför mig, jag mår bra just nu..kom in om 5 minuter då har det säkert ändrat sig..

Kommentarer
Postat av: Stefan

öh...ugh...v..a...me..nar...eh..uh...du...*gronik*...urgh...

:)

Postat av: Jerk

:)

2008-04-06 @ 22:44:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback