Satan, jag brde nog gå och lägga mig nu..eeh..snart iaf..

Det är alltid positivt med att tvätta sent på kvällen och sen passa på att stryka kläderna innan man går och lägger sig..verkligen..verkligen positivt..nu sitter jag här...och vet redan nu att jag kommer vara snortrött imorgon..

Jag har strukit skiten iaf, så jag slipper skjuta upp det till helgen..

Slitigt på jobbet..mycket nu..känns som om jag lovat mycket också..nåväl..får väl bli ett sent fredagspass igen..

Imorgon är det säsongspremiär..Malung FC spelar i en grusgrop nära dig (om du bor i Vårberg då..)..div 5 Södra i korpen drar igång..serien tar slut 1 dag efter min födelsedag..mitten av oktober..vem vill spela då??

Får se om jag kan ta ledningen igen imorgon..

Ett mer välskrivet och inspirerande inlägg kommer så fort bloggen bytt författare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback