Uppe med tuppen..

Helg...skönt, sova ut...kliva upp när grannen äter lunch...icke då..helg är tydligen vakna upp kvart över nio och känna sig usövd...så jag gjorde det varje man drömmer om..

Till toaletten, pinka ståendes...lägga in en snus och lägga sig i sängen läsandes Jakttidningen och Skogs EKO...sen kan dagen börja..

Dagen började med en solig tur till bolaget..så nu står öl på kylning...efter ett glas juice är jag nu redo för promenad i solskenet...skippade träning idag..blir långpromenad istället...en promenad som tar halvtidspaus i Bajen-shopen..premiär på måndag..jag behöver en ny halsduk, den gamla blev kvar på parken i byn efter juldagen...

Ja, det är väl det..väldigt lite händer när man inte gör något eller vill att något ska hända..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehehe en god sammanfattning
"Ja, det är väl det..väldigt lite händer när man inte gör något eller vill att något ska hända.."

Hoppas det blir en bra promenad och att ölen är så fin som den ska vara!

Postat av: Jerk

promenaden var hur skön som helst..nu när jag sovit lite på den :)
Ölen verkar fin, tyvärr har den inte fått stå på kylning över ett dygn som den borde, men den verkar funka :)
Ha en bra kväll..

2008-04-05 @ 19:08:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blingbling

Jag missade din promenad jag (men följer gärna med nån annan gång). Min börjar nu. Jag ska tilbaka med två filmer till No 1. Jag måste hitta något att äta. Jakt på mat alltså. Och sedan kanske leta upp vännerna som dricker drinkar på Grand. Men jag vill inte ut. Blä. Var ute igår och i torsdags och kroppen skriker efter skräpmat och viloläge.

2008-04-05 @ 19:16:06
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Jerk

ja, du hade ju roligare än mig, så du hade det väl bra ändå? Kom förbi här då, jag väntar på en kompis sen ska vi äta pizza..

2008-04-05 @ 19:25:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback