Valborg, farmor hade haft namnsdag idag..

Före nio iaf...men jag ångrar mig lite att jag inte klev upp när jag vaknade kvart i sex imorse...då hade jag redan gjort halva dagen vid den här tiden..nåväl, det ser ut som om april varit ett enda långt segertåg flextidsmässigt..12 timmar plus, 19 av 22 dagar inom flextiden, 11 i rad just nu, 16 dagar före kl.9...nu ligger jag bara 3 timmar minus..en till månad så här och jag kan koppla av under fotbolls-EM...

Nja, egentligen ångrar jag mig inte..det klev på en grönögd, blond gudinna på tuben..hon var så vacker att jag hamnade i konflikt med mig själv efter Solna Centrum...jag blundar alltid efter Solna, för att få nån minuts mikrosömn..det är skönt, nu visste jag inte hur jag skulle göra..till slut vinner rutinmänniskan inom mig och vid Näckrosen blundar jag...får iaf en minuts fånstirrande till precis innan Kista..

Kollar man hur många offerter jag dragit in i april så ligger det på närmare 300 000 också..så jag har täckt lönen för det här decenniet...

Nu ska här slavas ett par timmar längre än övriga Sverige, sen ska jag åka hem och göra rent köksfläktsfiltret..jag vet sannerligen hur man festar till det på Valborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback