Varning, sitt ner när du läser detta, starkt material!!

Det är helt otroligt, ingen tror mig, alla ställer sig frågande, men det är faktiskt sant..

Jag klev in på kontoret redan kvart i nio idag, en måndag!! Samtliga på kontoret är chockade...värst drabbades nätverket..internet dog, mailen slutade fungera..alla ser konfunderade ut och undrar vad som håller på att hända..

Inte minst jag själv...uppladdningen var inte direkt den bästa..sitta (ligga) i soffan och kolla på basket till kl.2 på natten gjorde att inte ens jag trodde på att komma in i tid idag..jag slog dessutom T, så nu leder jag med 1-0..en stark start, vi får se om jag håller hela veckan..

Man kan se det på ett annat sätt också..det finns ingen poäng med att komma in tidigare om nätverket ändå ska ligga nere, kan jag lika gärna sova ut på måndagar i fortsättningen..nu har jag suttit och färglagt ett papper i en halvtimme (kablar som utgått, jag kollar vilka vi har i systemet, saknas de blir det rosa märkpenna, finns de blir det ett kryss i marginalen tills jag blockat dem och skrivit in en text, då blir det grön märkpenna..mitt eget färgglada system..)..

Applåder?

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe klapp klapp.
Bra jobbat med tidig på jobbet.
Ha en bra dag!

Postat av: Åsa

Klapp, klapp, klapp för 1-0.
Klapp, klapp, klapp för ditt superfärgsystem (förstod inte riktigt, men det lät rätt bra ändå)
;-)

2008-04-14 @ 15:21:17
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

BB: Tack, tack..nu fanns det ju en anledning då jag 5 minuter efter att ha publicerat inlägget hade lönesamtal..
Åsa: Tack så mycket, veckan började bra iaf..det blir spännande att se om jag lyckas hålla i det :)

2008-04-14 @ 15:50:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Men är inte det bra ifall nätverket lägger ner o mailen inte funkar?

Så som du har nötit om överfulla mailboxar hitan o ditan så trodde jag att du skulle vara nöjd nu. Men du blir visst aldrig nöjd. (herreminje jag höll på att göra det förbjudna o stava aldrig med två L)

2008-04-14 @ 16:05:02
Postat av: Annika

Jag tänkte ju vila händerna till kvällen då det ska klappas rejält men du förtjänar ju faktiskt en applåd! =)

2008-04-14 @ 16:25:39
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se
Postat av: Jerk

Blue: när allt ligger nere är det svårt att få någonting gjort..klart jag kan gnälla på det :)
Annika: en liten räcker, du får inte ta ut dig, det är ikväll det gäller..en timme kvar på kontoret nu, sen ska jag börja dra mig mot mordor..

2008-04-14 @ 17:00:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback