Wednesday Adams..

1-1...jag vaknade 10 minuter innan alarmet gick igång...igår kväll gick jag och la mig innan 12..jag somnade inte innan 12, men ändå...

Någonting är allvarligt fel...den Jerker jag känner går i rent trots aldrig och lägger sig före 12 en vardag...han vaknar inte innan alarmet drar igång...

Det enda sundhetstecken jag ser är att jag iaf inte klev upp när jag vaknade i morse..jag låg lydigt och väntade på att alarmet skulle gå igång...

Förresten, det där om danskarna..sa jag att jag ska skriva på engelska? Nähä? Jo, jag ska skriva den på engelska..jag har högst troligt tagit mig vatten över huvudet, men kan jag skriva limerickar när jag blir förälskad borde jag väl fixa detta?

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Limmerickar =)
Ha en bra dag trots det!

Postat av: Jerk

Dagen är hygglig, jag håller på och avslutar en surdeg, som blivit en surdeg pga mig..och om några timmar blir det fotboll :)
Ha en bra dag du också!

2008-04-23 @ 13:29:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback