9 timmar kvar...

Min dotter har varit sur på mig under förmiddagen..efter att Sele ringde och väckte mig vid halv tio eftersom det var dags för matchanalys (spy galla över spelarna och Martin med andra ord) så har hon inte längre fått se på Nickelodeon..det har varit OS...ååhh så tråkigt..

Det har varit dambrottning och det må jag säga, det är fan så mycket roligare att se det jämfört med herrbrottningen..herrbrottningen har i år gått ut på att få det sista parterrunderläget i varje rond eller lyckas få motståndarna varnade...dambrottningen däremot har varit betydligt offensivare och det har varit ett flertal fallsegrar idag...spännande är ett ord jag vill använda...

Nu ville dotra gå ut och spela boll..det hade hon kunnat tänka på för någon timme sen, nu hinner vi inte tyvärr...det är dags att laga mat, sen diska, städa och hon ska duscha innan hon ska åka hem..nåväl, nästa gång kanske..

Det skadar inte med vältränade kvinnokroppar i trikåer..det fanns stunder då jag funderade på greppen de tog..

Nu kom dotra och undrade vad jag gör..får avsluta detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback