ååh..damvolleyboll..i brist på landhockey då..

Det bidde ingen fotbollsmatch ikväll..vi är bara tre stycken i laget som kan, så det blev WO eller match vid något senare tillfälle...

Det bidde ingen dotter som kom hit idag heller..hennes mormor hade missuppfattat och hon var kvar uppe i stugan..hon kommer imorgon istället...
Idag efter att USA åkt ur fotbollen (men var Charlie Davies bäst i det laget eller?) tog jag mig en promenad..det behövdes..jag har varit uppe sen halv sex imorse..med 2-3 timmars sömn i mig bara..OS sliter..och ja, tarmarna, matsmältningen allt sånt där mådde inte så bra av mina 40 timmar på soffan hittills den här veckan..så en promenad var välbehövlig..

Nu borde jag ge mig ut på en löprunda eftersom det inte blev någon fotbollsmatch..samtidigt är det bara 3 dagar till Midnattsloppet, så jag vill inte slita på kroppen...å andra sidan så skulle det kickstarta igång förbränningen igen, det är nyttigt...jag har ont i huvudet också (ja vad fan tror du när du sover mindre än 3 timmar bara för att du ska se på gymnastik??), så det vore kanske bäst att skippa det, bara ta en lugn promenad..
Å andra sidan vill nog kroppen röra lite på sig..och så har jag då fördelen att jag kan äta något onyttigt utan att må dåligt över det...

Det var på väg att bli mer sömn faktiskt, men just som jag började törna in ringde Micke Scania och meddelade att vi inte var nog mycket folk till fotbollen..så det är inte bara mitt fel..

Jag skulle iofs kunna ge mig ut på en kortis-runda..nog för att bli lite svettig, men inte nog för att jag ska vara helt nöjd..eller hinna få skavsår (plåster inköptes idag..)..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lefties rules!! Hi hi... ;-)

När ska vi ta över världen?

Du, jag, Celine Dion, Bill Clinton och Eminem.

He he...

Ha den äran på dagen iaf.

Postat av: Jerk

Glöm inte Barack Obama, John McCain, Jimi Hendrix, John McEnroe och Leonardo da Vinci..och tvillingarna Olsen :)

2008-08-13 @ 20:52:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback