after lunch...

Skulle skriva något positivt om hur jag rensat ner inkorgen till endast 74 mail nu, sen såg jag på Kallurs lopp (SVT Play är en underbar uppfinning) och inser att efter för långsamma män, trilskande baddräkter och häckar som står ivägen så får vi hoppas på en fullträff i någon av alla 100 varianter på segling..

Vilken tur, jag som är särdeles intresserad av segling, verkligen, jätteintresserad..vilket urbota trist OS...visa landhockey för fan..svenskarna suger ändå, så det kan lika gärna visas lite roliga sporter..

Nej, jag kan inte se på Peking+ hemma..för sopig bildskärm..

Har även fått roliga besked om fredagen..årsförfrågan till storkunden har vi fått uppskov på en vecka, det betyder att vi ska skicka in den på fredag..vilken tur, då kan ju jag göra det..då kan jag sitta här på fredagskvällen, jag som var rädd att jag skulle kunna sluta redan vid lunch och titta på OS hela eftermiddagen..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kanot. Det är en miljard gångerroligare än segling.

Och Holm förstås! Fast då är nästan segling bättre. :-)

Hästhoppning - där är Rolf-Göran (han kan heta nåt annat liknande dubbelnamn) medaljfavorit!

Handbollstjejerna. Klüft.

Jodå - det finns massor kvar i svenskväg så du kan slippa seglingen!

Stackars liten Susanna... Då fällde jag en tår. Hon är ju så söt.



2008-08-18 @ 16:47:04
Postat av: Jerk

Rolf-Göran Bengtsson ja, men hästhoppning är otroligt tråkigt..hellre Holm då, handbollstjejerna blir det imorgon bitti, men sen vinner landhockey över allt annat..

Fällde du en tår? För att hon är så söt? Men gud, det bor en kvinna i dig tror jag bestämt ;)

Postat av: Åsa

Erkänn, du kände klumpen i halsen också! Jag kan sätta hela min förmögenhet (nåja... förmögenhet - det är ju relativt förstås) på att det inte bara var det ena könet som snyftade med Sanna!

Har du sett nån landhockeymatch? Jag har bara sett den där snutten med kjolen.

2008-08-18 @ 21:06:56
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Näe, jag blev förbannad, rejält förbannad (och givetvis fick jag höra att hon var från Dalarna)..

Ingen landhockeymatch, jag är besviken på Eurosport..

2008-08-19 @ 04:42:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback