Aldrig är man nöjd..

Det känns som om jag gnällt i flera veckor på det risiga vädret...idag är det blå himmel och strålande sol..
Idag? Det är ju nästsista dagen av OS!?! Och två dagar innan lön?!?
Vad skulle jag kunna göra idag?
Jag antar att jag "måste" ge mig ut i solen idag då..ska handla till kylskåpet iaf, men sen..jag kan inte komma på något att göra, som är utomhus, dessutom måste jag vara inne igen till 13:30 då Persson spelar bronsmatch..blir svårt detta, någon som vill leka med mig? Vi kan inte göra något dyrt och det måste vara före eller efter halv två..

Kommentarer
Postat av: Faduma

Hahah exakt så har jag tänkt! Lycka till i alla fall :)

Postat av: Faduma

Hahah exakt så har jag tänkt! Lycka till i alla fall :)

2008-08-23 @ 11:52:02
URL: http://crazyncool.blogg.se/
Postat av: Jerk

Det gick bra, jag lyckades hålla mig inne nästan hela dagen :)

2008-08-23 @ 19:46:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback