Back to reality..

I samma stund som jag satte ner min feta ända på kontorsstolen så sken solen upp skrivbordet..även den har kommit tillbaka från sin tvåveckorssemester, kul att vi tog samma veckor i år, synd att vi inte var på samma ställe bara..

Ifall ni tvekar, klart jag var inne redan kl. 8:30..utan problem, klockan ringde redan 5 imorse, tänkte se sista timmen av triathlon..såg att svenskan låg långt bak och så somnade jag nog in en vända till, vaknade igen strax efter 6 och såg på lite basket innan jag insåg att det var dags att göra sig redo för lite löneslavande..jag kommer antagligen komma i tid hela den här veckan..

Mailkorgen var på 46 mail när jag lämnade kontoret sist av alla en fredag för två veckor sedan, när jag nu är tillbaks är den på 172 mail, jag hoppas det mesta är skräp..i vilket fall som helst ska jag motstå frestelsen att bli stressad idag och även försöka påminna mig om att det är nu mindre än 14 arbetsdagar kvar till nästa semester..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback