If I were a rich man...

Jag missade de två första seten av Perssons match imorse..inte för att klockan inte ringde, nejnej, den ringde så fint kl.4, jag klev upp virade in mig i täcket och la mig på soffan, en kvart senare insåg jag att jag glömt slå på tvn..intelligent..

Då låg Persson redan under med 2-0 i set, när jag började titta vann han ett set direkt..kändes nästan som att det var min förtjänst, men den känslan försvann ganska snabbt, nu hoppas jag få njuta lite av fotbollen..

En inte så positiv grej med att jobba till strax efter halv elva på fredagskvällen och sen kliva upp kl.4 på lördagsmorgonen är att det inte finns någon frukost hemma, jag skulle ha handlat igår, men det blev ju inte så...nu sitter jag här och är vrålhungrig...får försöka svälja lite snus så kanske det lättar..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fortfarande sur för att kinesen slog ut Persson...



Undrar om snussväljningen hjälper?! Gör det det har du ett nytt koncept för viktminskning... :-)

Postat av: Jerk

Nej, det funkar inte, men jag har kommit på att jag har hamburgare i frysen, så nu ska jag äta en kombinerad frukost/lunch :)

2008-08-23 @ 11:40:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback