Inlägg direkt riktat till mina kollegor..

Jag går på semester nu! Det enda jag har kvar att göra är att släcka ner datorn, ta ett djupt andetag och sen sakta ner rörelserna till semester-mode.
Det kan tänkas att det kommer föfrågningar, att ni behöver lägga upp artiklar eller något annat som jag brukar syssla med.
Då är det lätt hänt att ni slår telefonnumret till min privata mobil och vill ha hjälp, innan ni gör det ber jag er att lyssna på den här videon, speciellt refrängen är riktad till er...



Tack för att ni är så förstående och lyssnar.
Ni behöver inte vara oroliga, jag är snart tillbaks med mitt gnäll och eftersom jag kommer tillbaks från semestern kommer jag säkerligen att ramla in i gamla synder och glida in runt 10 på dagarna, så slipa era knivar och kom med genomtänkta gliringar..
Väl mött om två veckor
(oroliga bloggläsare behöver inte vara bekymrade, jag tar inte semester från bloggen..än..)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hehe - vi får hoppas dina kollegor läser det här inlägget och lämnar dig i fred på semestern... ;-)

Postat av: Jerk

Jag är tveksam till att det fungerar, men det är väl värt ett försök :)

2008-08-03 @ 15:02:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Blue

Men asså... två veckor... det lär du inte hinna varva ner på...



Hemma i staaaan, där jag boooor härmar Stina från Saltkråkan

Hahaha, nä men allvarligt... på mitt jobb hör Stina-imitationen får vi inte ta mindre än tre veckors sommarsemester. Fast alla timmisar som jobbar som sommarvik behöver visst ingen semester...

2008-08-04 @ 00:08:29
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Jerk

jag brukar bara ha två veckor..nästa år kanske jag sparat så pass att jag kan ta tre..det är för att kunna ta mina jakt-veckor och två veckor runt jul också, sen tillkommer det alltid någon strödag..

Men du har rätt, den här semestern kommer jag inte hinna varva ner..det är för mycket som ska göras (även om jag är bra på att skjuta upp saker)..jag räknar med totalt lugn tisdag och onsdag vecka två av semestern :)

Sen tror jag att jag kommer plocka ut en flexdag till under augusti..eller halvdag åtminstone..jag gick ju in med fullt flexkonto..

2008-08-04 @ 00:15:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Blue

-Ser du väggen där framme....

-Vilken jävla vägg?

pang

-Den väggen



Passa dig för utbrändhet bara.... spänner ögonen i dig



Man måste få varva ner o bara ta det luuugnt ibland också. Hahaha



För allvarligt tar det ju nästan två veckor bara att fatta att man har semester... iaf för hjärnan att kunna njuta av ledigheten...

Iaf har det alltid varit så för mig... fuskade med att bara ta ut tre veckor förut... o det straffade sig ju.... iår har jag fyra veckor o det är inne på sista veckan nu iom att det är måndag när jag skriver detta...

2008-08-04 @ 01:43:56
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Ha en fin semester. Och lämna Skanstull så du slipper bli väckt kl 07 varje morgon av våra byggare hahaha :)

2008-08-04 @ 10:08:35
Postat av: Jerk

Blue: Det är lugnt, än så länge iaf..jag lär nog inte bli utbränd än på ett tag..jag kan inte ta 4 veckor för då får jag ingen semester över till jakten så..

Bling: skoja att de väckte mig imorse..tur jag är en jävel på att somna om..sen ska jag åka om en timme så :)

2008-08-04 @ 10:21:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback