innan jag går måste jag kyssa klubbmärket till vänster...

Idag gick jag upp före dotra..det är väldigt, väldigt ovanligt...klockan ringde redan kl.4 på morgonen, så det var kanske inte så konstigt..däremot började hon gnälla om frukost mycket tidigare än mig...mina försök att få henne att duka fram misslyckades som vanligt...inte fick jag henne att diska heller..min syn på kvinnor grundar jag helt och hållet på henne och hennes mor..inte konstigt då kanske att jag är singel??

Sen åkte vi in till Bajen-shopen..dotra skulle handla lite för alla pengar hon fick när hon fyllde år..ungefär 250 kronor, så det var inte så mycket, men hon fick välja själv..det blev en vattenflaska och ett par strumpor, så hon hade pengar kvar när hon gick ut ifrån affären..jag börjar tvivla på att blodproverna verkligen visade rätt när det sa att jag var hennes far...

Själv köpte jag en biljett till cupmatchen nästa vecka..jag tillhör nämligen de supportrar som gör allt för att gå på matcherna hemma...tycker dessutom att det passar bra att den börjar redan kl.18, det gör att jag inte kommer jobba ihjäl mig den dagen iaf..sen slutar det väl med att jag sitter där hela fredagen istället..

Nu plågar hon mig med frågor om hur lång tid det är kvar innan matchen börjar..och leker med lagaffischen hon fick gratis i shopen...

För att riktigt utarma min plånbok så ringde han som betalade bröllopspresenten idag...givetvis ska han ner och se den matchen ikväll..åka 35 mil för att få se Bajen...jag har precis 300 kronor på kontot (det har jag eftersom jag lånat 500 kronor från mitt och lillebrors huskonto)...så dålig tajming..trodde jag skulle klara mig fram till lönen iaf...

Snart är det match...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback