Ja, va fan..det blir väl fint imorgon också...

Jag tog mig ut för att handla lite saker till kvällens middag iaf (inget fancy, älgbiff med sallad och vitlöksbröd bara..), men sen...jag kom hem bestämde mig för att lägga mig på soffan och bestämma mig innan halv fem om jag skulle ge mig ut på en löprunda eller inte...

Det visade sig bli ett lätt beslut..jag somnade på soffan och vaknade först kl.18...ingen löprunda alltså..nu försöker min försakade och förslappade kropp övertala mig till att ge mig ut och springa imorgon förmiddag innan tvättiden..vi får väl se vad OS-programmet säger först...

Kommentarer
Postat av: Åsa i Skövde

Är det för sent att springa efter 18? :-)

Postat av: Jerk

ja, OS-studion började ju kl.20..det blev alltför stressigt :)

Idag blev det en liten runda efter basketfinalen iaf..nu ska jag gå och stryka :)

2008-08-24 @ 13:39:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback